Zápisky z dovolené na Ukrajině 2011

Příprava Slovensko 1.Den 2.Den 3.Den 4.Den 5.Den 6.Den
7.Den 8.Den 9.Den 10.Den 11.Den 12.Den Závěr
Výdaje
Zpět na seznam

Den 6 - Kiev

Dnes jsme navštívili Kievsko-Pečorskou lávru a okolí a odtud jsme se vydali nejdříve k muzeu Velké vlastenecké války. Odtud jsme šli kolem náměstí Slávy na zastávku metra "Arsenalnaja" a pak jsme jeli metrem do Hidroparku. Zde se někteří vykoupali v Dněpru. Odtud jsme již jeli na hostel pro věci a následně na nádraží na vlak do Oděsy.

Nejsem ani spisovatel ani cestovatel, mnohé mé názory mohou být silně subjektivní.
Doufám však, že mé poznámky z cest mohou být užitečné pro obdobné turisty, kteří dávají z různých důvodů přednost individuální turistice. O navštívených místech pak najdete mnoho dalších informací na internetu z jiných zdrojů.
Osobně dávám přednost hostelům z důvodu, že nepožaduji extrémní pohodlí (pod stanem na festivalech těžko bude větší) a dávám přednost neformálnějšímu přístupu, častější individuální dostupnosti wifi internetu, kuchyňce a dalším přednostem hostelů.