Zápisky z dovolené v Japonsku 2010

Příprava 0.Den 1.Den 2.Den 3.Den 4.Den 5.Den 6.Den 7.Den 8.Den 9.Den
10.Den 11.Den 12.Den 13.Den 14.Den 15.Den 16.Den 17.Den Závěr
Výdaje
Zpět na seznam

Den 16 - Tokyo

Ráno opět prší, tak vyrážíme později, kdy spíše již jen mží. Prvním cílem je rybí trh. Když jsme tam po 11.hod. dojeli, již v podstatě sklízeli (ale představu, jak vypadá jsme si trochu stačili udělat). Každopádně, pokud jej plánujete navštívit, doporučuji si přivstat.
Z rybího trhu jsme šli pěšky k parku Akatskui (řekne více příznivcům Naruto - jako je můj syn).
Zbytek dne jsme již věnovali spíše prohlídce obchodů a drobným nákupům.
Na večeři jsme si tentokrát zašli do sushi restaurace vedle zastávky Asakusa. Po večeři již odcházíme na hostel se sbalit.

Nejsem ani spisovatel ani cestovatel, mnohé mé názory mohou být silně subjektivní.
Doufám však, že mé poznámky z cest mohou být užitečné pro obdobné turisty, kteří dávají z různých důvodů přednost individuální turistice. O navštívených místech pak najdete mnoho dalších informací na internetu z jiných zdrojů.
Osobně dávám přednost hostelům z důvodu, že nepožaduji extrémní pohodlí (pod stanem na festivalech těžko bude větší) a dávám přednost neformálnějšímu přístupu, častější individuální dostupnosti wifi internetu, kuchyňce a dalším přednostem hostelů.